Karty lojalnościowe

Karty dla stałych klientów i możliwość zbierania punktów to jeden z rodzajów reklam, który pozwala przedsiębiorcom zatrzymać klienta i pomaga mu dokonać wyboru. W ten sposób działa również wiele aptek, które prowadzą działalność sieciową, a więc mają kilka filii w jednym mieście, bądź też w różnych miastach na terenie całego kraju. Klient może w nich otrzymać kartę lojalnościową, dzięki której za częste zakupy w danej aptece i tym samym punkty zbierane na koncie, może otrzymać zniżkę na zakupy, lub wybrać punkty z dostępnego katalogu nagród. Istnieją również programy zniżkowe dla seniorów, którzy mogą wykorzystać określoną kwotę, zyskując przy każdych zakupach leków na receptę, kilkunastoprocentowy rabat. Te wszystkie działania na rzecz klienta, mają na celu stworzenie więzi i silnej relacji z nim, dzięki czemu pozostanie on wierny danej aptece, licząc na zyski ze współpracy z nią. Jest to spowodowane przede wszystkim ogromną konkurencją która powstała wśród właścicieli aptek. Mimo wysokich cen leków, ich liczba nie maleje i zdarza się, że w niektórych dzielnicach powstaje kilka aptek obok siebie, co zwiększa ryzyko utraty klientów i tym samym comiesięcznych zysków ze sprzedaży leków.

Leave a Reply

You must be logged in to post a comment.